100 dagar kvar

100 dagar kvar och imorgon går vi ner på tvåsiffrigt
 
Fem arbetsdagar kvar av denna jobbsommar och nästa vecka har jag och mitt hjärta bokat en weekend i Åre. Som jag längtar!♥♥♥ Det ska bli fantastiskt att få komma iväg tre dagar med han som får mig att må som bäst.. Äta god mat, hotellfrukost, gå åreskutan, fiska, spaa, roadtrippa eller helt enkelt bara få ligga i en hotellsäng och skratta!
Sedan väntar två veckor semester och två tentor innan ynka 8v av skolplugg drar igång. Jag lever just nu i ett glädjerus och är (såklart) så förväntansfull och spricker av längtan.
 
För tillfället är alla "måsten" färdiga och har bara ett par få "måsten" fram till november/december att göra.. Jag som aldrig riktigt kan hålla mig när jag vet att jag ändå ska köpa, har lite svårt att lägga det åt sidan men jag vet också att jag kommer vilja pyssla och boa i höst för att få tiden att gå, sååååå jag får blunda liiite längre. ♥
 
Nu ska jag och lilla i magen sova (och sparka lite innan sovdags)♥ God natt!
 
 
Baby | |
Upp