Update!

Godkväll damer och herrar! Tänkte slänga upp en liten update om vad som hänt sedan sist! Förutom plugget i vanlig ordning har jag hunnit jobba två dagar extra, haft utbildningsmorgon med Björk & Berries, fikat med Sandra i flera timmar innan vi dagen efter möttes upp för en riktig tjejkväll med pizza, godis och glass. ♥
 
I lördags drog jag till Nina för att dona med Towas överraskningsfest och strax efter fem droppade den ena efter andra in. En väldigt lyckad kväll som bestod av tårta, skratt och lite skönsång med födelsedagssång. Avslutades på Allstars dansgolv och jag drog hem nöjd vid ett för att senare kliva upp strax efter åtta för lite jobb.
 
Ny vecka nu då! Kvällen har bjudit på föreläsning ang. aktier och sparande. Sjuukt intressant och ska bli kul att få fortsätta utbildningen i höst. I övrigt (förutom plugg då) har jag hunnit träna och mysa med hjärtat. I och med plugget och all egentid på plugg så är jag så lycklig som äntligen hinner hänga lite med min karl. Vi är annars alltid på språng och missar ofta varandra hemma..
 
Nuuuuu håller jag på att somna i skrivande stund sååå på återseende babes!
 
 
Övrigt 2017 | |
#1 - - Agnes:

Så himla snygg sminkning, passade verkligen dig! :D

Svar: Tack! Vad roligt att höra :)
Ida Persson

Upp