16 augusti

Heeeeej från mensvärken från helvetet! Alltså kaoset i kroppen sen jag slutade med ppiller och jag som knappt haft några problem får nu galen mensvärk, allting sväller, gör ont och jag gråter åt allt. Fan! haha
 
Annars då? Igår efter jobbet så drog vi kollegor från avdelningen och sommartjejerna på Rex för middag och så lite dans och bubbel på tisdags Rex. Supermysigt! Och var hemma strax efter ett inatt, inte alls pigg när jag klev upp sju men efter en PN när jag kom hem från jobbet så är jag på banan igen.
 
Sju dagar kvar till upprop och nollning, och endast sex arbetsdagar kvar på mitt jobb jag varit på i fyra år. Tack och lov så får jag tjänstledighet men känns så skönt med en förändring, det kom precis i tid. Meeen för att avsluta på topp så kör samma gäng som igår lite kräftskiva på lördag och så klackarna i taket. Kommer bli grymt! ♥♥♥♥♥♥
 
PUSS
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp