Helgen

I fredags efter en lång dag på jobbet mötte jag upp Sandra för en middagsdejt på Vezzo innan vi senare sprang förbi på hemmakväll, köpte med lite chips och gick på bio och såg "kvinnan på tåget"! Lite skev trailer men ändå helt ok film. Om inte annat hade jag det bästa sällskapet så jag var nöjd ändå. I lördags efter jobbet skyndade jag mig iväg till Cissi där några hade blivit hembjuden på lite bubbel och försnack innan vi drog vidare på personalfest aka trerättersmiddag och show. Under kvällen blev det utgång och snubblade in strax efter klockan tre på lördag natt. Lyckades tyvärr tappade mitt älskadeälskade guldhalsband jag fått av jeppe, ÅNGEEEST. Så jag måste slå ett samtal till polisen och anmäla det försvunnet...
 
Förutom förlusten av halsbandet så var helgen toppen! Hur var er helg?
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp