Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Sett Bon Jovi, weekend på hotell, tagit körtkortet, fått jobb :)

Hur har ditt 2013 varit? 
Riktigt härligt, lite stressig höst men annars riktigt bra! Lärorikt, roligt och intressant.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Det tror jag absolut, kan vara det roligaste året om allting fortsätter som 2013!

Blev du kär i år? Svar nej.
 
Vad är din största framgång 2013? 
Att jag trots ingen vilja, tog körkortet på några få veckor och även att jag lyckats få jobb. Personliga? Då är det nog att jag har klarat denna höst med bravur och att jag nu går mot en ljusare period.

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping. Galet mycket shopping har det varit det senaste halvåret. Annars körkortet (=

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Min familj har gjort mig riktigt glad och lycklig i år. Gång på gång. Tänk vilken tur jag har som har dem♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
Wake me up - Avicii, även miley cyrus låtar!

Vem har du umgåts med mest? 
Om man räknar bort att jag är sambo med Jesper så är det nog Lova, eller Emelie!

Bästa minnet från 2013?
Då jag blundade och njöt av att lyssna på Bon Jovi live. Bästa jag någonsin gjort, vilken känsla!

Har du haft ett förhållande under 2013
Yesman!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
Jag saknar en större lägenhet som man kan kalla Hem. Annars är det nog rätt lite jag saknar..

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat mer, absolut!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: 
2014 kommer bli ett grymt år. Sprid glädje och unna dig saker. Det har du förtjänat!
 
Övrigt 2013 | |
Upp