Vad vill ni se!?

Måndagkväll; har betalt 3 beställningar, bogserat robins bil, kanske fixat en veckas jobb nästa vecka, funderingar på att sälja mopeden, gjort en galen sminkning, sett OS & bekymrat mig över en vän, känt mig krasslig, igen!! huvudet värker och så även halsen. Hoppas innerligt att det inte blir något mer!
Ville bara säga godnatt till er, och fråga er om ni har några tips på tex sminkningar? uppsättningar? Vad ni vill se på bloggen osv.. Känner mig tom på ideér för stunden. PUSSAR
 
 
Sommar 2012 | |
#1 - - Anonym:

http://lisly.blogg.se/
här är en bra inspirationskälla tycker jag, du kan ju kika :) om inte annat får du hemskt gärna lägga ut en fin håruppsättning, ska nämligen på bröllop på lördag och vet verkligen inte vad jag ska göra med det, mitt hår är lika långt som ditt ungefär. har du lust får du gärna tipsa om en enkel, elegant men inte allt för utstickande sminkning också, gärna i brun/brons/silver. om du ids skulle jag bli glad!

#2 - - Anonym:

http://lisly.blogg.se/
här är en bra inspirationskälla tycker jag, du kan ju kika :) om inte annat får du hemskt gärna lägga ut en fin håruppsättning, ska nämligen på bröllop på lördag och vet verkligen inte vad jag ska göra med det, mitt hår är lika långt som ditt ungefär. har du lust får du gärna tipsa om en enkel, elegant men inte allt för utstickande sminkning också, gärna i brun/brons/silver. om du ids skulle jag bli glad!

Svar: Absolut, ska försöka fixa! Har du några önskemål om video på uppsättningar jag har lagt ut tidigare eller vill du ha något nytt? ;) Kan nog göra ett inspirationscollage så är det bara att hojta om det är någon du vill ha video på! :) Sminkningen, det kan jag fixa så fort jag får tid över! :)
ida

Upp