Frågestund?

Goddag fina vänner! Nästan en hel månad sedan jag skrev, jäklar vad tiden går snabbt! Plugget är igång och imorse skrev jag en deltenta såhär två veckor in på terminen. Kändes helt ok trots lite plugg i helgen då jag har haft full fokus på ALLT annat än plugg, men thats life! ;) Annars är det mysigt att vara tillbaka i plugget och få lite rutiner igen - trots att det är allt för enkelt att hitta på annat än plugg då vi inte har så mycket schemalagt så nu framöver till tentan blir det skärpning helt enkelt!
 
Annars då? v.32 (31+2) och jag börjar bli såå stor runt magen, och ännu större kommer jag bli.. Galet! Hösten har knackat på och nu börjar det vara riktigt kyligt ute och jag har lite problem med att ha någon jacka som jag kan knäppa.. Meen jag ska försöka spara in på de slantarna och köpa en ny telefon istället för gravidjacka då jag bara har ca 5,5 vecka kvar till jag skrivit sista tentan och bara får mysa omkring inomhus i väntan på bebis♥♥
 
Imorgon är vi "lediga" efter tentan och vi på onsdag påbörjar nytt kapitel så jag och Towa ska ta oss i kragen och sy amningskudde och babynest och så om någon helg ska jag och jeppe checka av det sista inför bebis ankomst så vi är redo när det än är dags ♥
 
Ifall ni har några frågor ang. graviditeten kan vi göra en liten frågestund så släng in en kommentar med lite frågor om ni är nyfikna! Har så många bekanta som jag vet är nyfikna på diverse så ni kanske också är det... Hit me! PUSS!
 
Övrigt 2018 | |
Upp