Opublicerat inlägg från i onsdags

Halloj mitt i jobbperioden! Alltså det nästan ekar här inte.. (dock långt ifrån en viss annan blogg... *duvetvemduär*) Denna vecka är galet rolig men också galet tuff. Räknar ner till 23 dagar då jag går på tredagarshelg (!!!) och dessutom har hunnit bocka av 25 jobbdagar av 31 där jag jobbar 5 dagar i rad, är ledig 1 dag jobbar fem dagar ledig 1 dag etc. Utöver det har vi denna vecka fyra kurser/nyhetskvällar samt att jag försöker beta av matten och samhällkunskapen. OCH vara en trevlig sambo, det sistnämnda har tyvärr blivit lite åsidosatt hehe... Och inte får vi väl glömma att veckan jag får långledigt är helvetesveckan på jobbet med inventering där jag en av dagarna börjar 07.00 och jobbar till 19.05.. Hehe... taggaa....
 
Hur sooom! Jag har ändå lyckats på något sätt få in några träningspass i veckan de senaste veckorna men nu börjar det tuffa, igår gick mitt gymkort ut så nu blir det ut i det fria efter ett och ett halvt år och vädret för tillfälllet är ju inte så superlockande. Men, det klirrar gott i kassan!
 
Idag är jag ledig, men var uppe för morgonkurs imorse vid 9, hem för lite matteplugg och snart ska jag iväg på kurs nr 3 för denna vecka. Otroligt roligt! Men ack vad trött jag kommer vara efter denna vecka. Speciellt då jag tagit på mig en extra jobbhelg. Men cash is king... Eller hur??
 
(Skrevs i onsdags men jag publicerade visst aldrig detta.. Aja, fem dagar försent, varsågod!)
 
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp