GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år! Och varmt välkommen 2017. ♥
 
Hoppas ni hade en lika fin kväll som jag hade och firade med era närmsta hjärtan. ♥ I år fick vi låna mina pärons hus för att bjuda hem några nära vänner. Snittar och crustader till välkomstmingel/förrätt. Där de även fick varsin lapp med ledtrådar för att sedan leta efter sin fördrink. Till middag serverades det fläskfile, entrecote, smördegsknyten med svampsås samt sallad och till efterrätt hade Olivia gjort den godaste Creme Brule'n jag någonsin ätit.
 
Vi hade också styrt ihop en tipsrunda med 11 frågor om mig och Jeppe (värdparet) och så körde vi även en drinklek där man i blindo fick gissa vad som var i glaset. Utöver det så var det en utav dom roligaste kvällarna jag varit med om, verkligen såååå rolig kväll. Vid tolvslaget fick vi besök av ett gäng till så i slutändan var vi runt 20pers. Avslutade kvällen med pekleken och så nattkäk från Max innan huvudet skallade kudden vid fem.
 
Såååååå trött och sliten idag, har nog aldrig varit så bakfull. Men efter lite käk i magen och sovit en stund till så var det inte så illa ändå. Haha, men man mår som man förtjänar om vi säger så... ;)
 
Bjuder på en bildbomb lite senare...
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp