Update

My god. Vilken vecka det varit! Jag vet inte ens vars jag ska börja.. I söndags efter jobbet åkte vi direkt iväg för att fira vårt fina gudbarn Natalie på sin 5års dag. 5 ÅR! Hur är det möjligt att hon växt så fort?!?? I måndags var jag ledig men vaknade upp med en superhes hals.
 
Med tusen saker att göra så stressade jag mig igenom dagen. På bussen ner mot mattehjälpen fick jag sån panikångest. Hjärtat klappade i 200, tårarna var i ögonen och jag hade fullt sjå med att hålla ner andningen. Gjorde några tal innan jag åkte hem för att gå i mig lite middag och för att sedan bara försöka sansa mig.
 
Kl. 7 på tisdagmorgon var jag hos tandakuten för att fixa ny sovskena då min gått sönder. kl.9.00 var det morgonkurs på BM och sedan jobbade jag 12.00-19.00.
 
I onsdag och torsdags var jag och Nina iväg till Stockholm för Loreal Luxe konferans. (Berättar mer senare tänkte jag..) och igår landade jag hemma strax innan nio.
 
Inatt har jag hostat hela natten, gubben som redan hade få sovtimmar fick ju inte så mycket sömn nu heller stackarn, och imorse vaknade jag upp mer död än levande. Slet mig iväg till tandläkaren vid 7 för att hämta ut skenan och tog bussen hem till lägenheten igen för att helt enkelt sjukanmäla mig. Sov till klockan ett (ETT??!?!?) Inte hänt på flera år! Haha! Och har sedan bara tagit mig till soffan. Febern har smugit sig på så jag är hemma från jobbet imorgon också för att ev. vara frisk till måndag.
 
Nu har jag bara en massa matte att ta igen och ett prov som ska vara inlämnat imorgon men för idag har jag helt enkelt tillåtit mig att vara sjuk. Men, det får bli ett senare bekymmer. Jag måste lära mig och stressa av om detta ska gå i vår.. Nuu ska jag äta en tredje munk (ok om man är sjuk) och sedan hinka i mig massa vatten innan jag kryper till kojs. Förhoppningsvis får jag en bättre natts sömn då hostan känts mycket lättare idag.
 
PUSS PÅ ER. (slängpussar då jag är sjuk, hih)
 
 
Övrigt 2017 | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Snygg sminkning

Svar: Tack snälla :)
Ida Persson

Upp