ALLAHJÄRTANS DAG

Alltså. Jag hade den bästa allahjärtans dagen någonsin. Efter åtta år tryter ideerna på presenter och jag och jeppe bestämde för flera år sedan, typ tre för att vara mer exakt att, inte lägga presenter på hyllan (för jag älskar presenter, hehe....) utan att på våra årsdagar/julklapp (inträffar inom 5dagar) hitta på något tillsammans för att få extra tid tillsammans, och istället satsa på en finare födelsedagspresent.
 
Så alla hjärtansdag har sedan många år tillbaka inte varit så storslaget.. Vi har lagat en god middag hemma tillsammans och så någon liten blomma eller något litet har vi gett varandra, egentligen precis som jag vill ha det.
Men alltså; Att bli riktigt bortskämd någon gång då och då är ju... Helt fantastiskt!
Min kära man hade alltså; köpt en crossaint samt chokladmjölk (finns INGET bättre än chokladmjölk, INGET) till frukost och lagt i en hjärtepåse i kylen..
 
Efter jobbet kommer jag hem till värsta presentbordet! Alltså, snacka om att slå på stort och jag är fortfarande helt överväldigad över allt. Världens finaste blommor, mjukisset, en hoodie, underkläder, myssockar och bubbelx2. Finastefinastefinaste Jb♥
Till middag hade vi bokat bord på köksbaren där vi åt tretättersmiddag som var heeelt fantastisk! Innan vi åkte åt varsitt håll. Jeppe iväg på nattjobb och jag hem för matteplugg i några timmar.
 
Tack älskling för en fantastisk dag. Jag älskar dig så jag nästan spricker!♥♥♥♥♥
 
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp