Lördag kväll

Zup!? Lördag kväll och jag ligger hemma i sängen. Rätt skönt trots allt! Gårdagen var galet mysig och produktiv. Sovmorgon med mitt hjärta, få kliva upp i lugn och ro. I med lite käk och åkte sedan ut till våra gudbarn för att leka lite och fira i efterskott. Väl hemma hann jag med ett efterlängtat löppass och sedan var det full rulle med att baka och städa innan klockan slog 20.00 och en film började. Haha! Viktigt.. ;)
 
Blåbärsbullar, vanliga bullar, dumlekakor och kärleksmums fick det bli. Hann röja undan i lägenheten, dammsuga och så rensa vår skrubb med grejer som skulle ner till källaren och ut till återvinningen. Idag efter jobbet har jag dessutom hunnit tvätta bort all tvätt. Såååå skönt. Älskar känslan när man vet att alla måsten är gjorda...
 
På måndag är jag ledig igen och då tänkte jag dock äntligen tvätta fönstrena, haha, dom är så galet smutsiga så det är rent utav pinsamt när solen lyser in. Och påtal om något annat så påbörjar jag min sista riktiga vecka på tisdag på jobbet innan allt drar i gång. Galet. 
 
 
Övrigt 2017 | |
Upp