Söndagkväll

Godkväll! Så var denna jobbhelg över. Känns skönt med "ledig" dag imorgon då jag haft fullt upp i helgen. I fredags jobbade jag 10h innan towa hämtade upp mig för att senare åka på Louise´s utflyttningsfest. Var där några timmar men var hemma i god tid ändå, thank god.
 
I går lördag jobbade jag öppning till stängning, galet med folk heeela dagen och lagomt trött mötte jag upp Sandra för middag på Vezzo innan vi gick förbi hemmakväll, handlade lite karra och så gick vi på bio. Såg Sully, sjuuukt bra film som jag varmt rekommenderar. Avslutade kvällen med lite snicksnack hemma hos mig och somnade gott innan klockan slog midnatt.
 
Varit fullt ös på jobbet idag också, så är trött i  både huvud och fötter. Men imorgon är jag ledig och får sovmorgon med mitt hjärta! ♥ Sen är det storstäd, tvätt och träning som står på schemat. Klockan sju träffas vi några kollegor hos Frida för att spana in deras nya lägenhet och för att bara snacka lite skit.. Sååå välbehövligt!
 
Nu ska jag väcka min pajk som ligger och slumrar brevid mig i soffan, sista perioden i hockey har precis börjat! Puss!
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp