Lördag Kväll

God kväll! Igår hade jag och Jeppe heldag med städ och tvätt. Lagomt vid middagstid hämtade John upp oss för att ta med oss kinamat hem (såååå gott), drack lite drinkar, spelade poker och vid halv nio rullade vi in till stan för skräckis/thriller. Vid tolv var vi hemma och jag gick i säng för jobb idag.
 
Denna kväll är något lugnare! Har fortfarande lite halsont (av något konstigt slag) och hade sjuuukt ont i magen inatt så jag är nöjd med att vara hemma själv. Tagit en PN, packat klart inför resan samt tagit ett varmt bad. Även Brunutansol-at mig så jag är snygg och fräsh..
 
4timmars jobb kvar innan jag går på semester, känns galet att vi snart drar och som vi har längtat, såå länge! Och som jag ska shoppa. Till mig såklart, men också en massa presenter! Känns som att jag inte kommer ha så mycket pengar kvar när jag kommer hem, hehe... Men det är väl så det ska va! OCH jag har varit helt inställd på att det är höst i london, kanske någon grad varmare än i Sverige. + att det "brukar" alltid regna MEN det ska vara 28 GRADER!!! Tisdag och onsdag! DÖR! Såååå antingen måste jag packa om, eller så får jag helt enkelt införskaffa mig något lättare att ha på kroppen där. :) Får nog bli andra alternativet då min packning består av det jag reser i, i klädväg och det kommer vara svinigt kallt 05.00 på måndagmorgon om det fortsätter i samma väder som nu. ;)
 
När jag kommer hem på torsdag så åker jag direkt från flyget till Rex för kurs med Loreal Luxe. Veckan därefter så funderar jag på en detoxmånad igen för att rensa från allt semestersocker och så komma igång med träningen på riktigt, nu är det färdiglatat för iår! God natt på er! See u!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp