I'M BACK

Heeej! Gosh, jag är helt slut. Sedan jag kom hem från London har jag kört 130% på precis allt och IDAG, tre dagar senare, fick jag äntligen andas ut. Jag har sovit 10h inatt och så sovit tre timmar under dagen för jag har varit så trött i kropp och själ. Nu är jag uppe för lite middag men längtar redan till sängen igen. Imorgon hoppas jag att jag är fit for fight då det är mycket som händer den här veckan också.
 
Hur är det med er?? What have you done? Jag vet att ni inväntar inlägg från London och Ja! Det kommer, så småningom. Jag har även haft bröllopsminkning och uppsättning här i går morse, innan vi senare under dagen åkte iväg på bröllop och kom hem mot kvällen. Självklart även här kommer det ett inlägg.. Vi avslutade lördagkvällen med massa tända ljus, spel och vin med ett par kompisar.
 
Jag ville egentligen bara kika in och ursäkta mig för en tom blogg, men förhoppningsvis kommer jag i fas igen. :) Vi ses nästa gång med ett London inlägg! PUSS
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp