GOD MORGON

Detta, är vad jag kallar en GOD MORGON. Tyvärr kan jag meddela att bilden inte är från idag, även om jag hade önskat det. Utan från i onsdagsmorgon då jag åt en rejäl frukost framför nyhetsmorgon.
 
MEN! Idag ska jag iväg med mina syskon, boyfriend och ett gäng kompisar för en liten suprise för Simon som fyllde år i onsdags. Nämligen PAINTBALL. Dör.. Jag är SÅ nervös och är så rädd att det kommer göra ont! Jag vet redan att det kommer göra ont, men jag håller alla tummar och tår på att det inte gör så ont att man gråter. haha!
 
Efter vi lekt av oss lite i skogen åker vi hem till mami och papi för att fortsätta firandet med lite kräftskiva och familjehäng. Det är väldigt sällan som vi faktiskt är hela familjen samlad (sker max 2ggr per år) så det ska bli verkligen supermysigt! Åker nog redan hem kväll då jag har öppning&stängning imorgon.
 
Ha en fin dag! Jag hoppas jag inte blir allt för träffad ute i skogen. PUSS
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp