COLORED

Ännu två lediga dagar har passerat och nu jobbar jag resterande vecka! Igår var jag till frisören för att toppa håret litegrann. Bad de ta allt som var slitet, klipper typ håret max 2ggr per år, så det blev någon decimeter. Lite avklippt och kort känns det men lär nog kännas bättre om någon vecka... Inte nog med det så FÄRGADE jag håret! Asså! I fem år (om inte mer) har jag sparat ut min naturliga hårfärg men jag trivs ju såååå bra i mörkare hår. Det känns lite som att "flytta hem" och är suupernöjd! Lär nog slänga i en mörkare färginpackning då jag är sugen på att bli ännu mörkare och absolut med tiden, då jag bara lagt i en toning.
 
Visar såklart en bättre bild senare när jag fått ta bild i dagsljus. Aningens rött är det också i vissa ljus men det skall fixas med färgbomb.
 
Annars har jag bakat, städat och tagit mig en timmes gympass idag. Inväntar halsen för att se om det blir någon förkylning efter detta men preppar med ingefära för att ev. undvika!
 
Imorgon börjar dagen tidigt med morgonkurs med Björk&Berries och så får jag sluta redan vid 16. Yay! Godnatt på er hjärtan!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp