Åttonde September

God morgon! Wazzupp?? Resenerverna GER SIG INTE. Ååh vad jag längtar! I tisdags bjöd jag hem Sandra för middag och för att planera london. Senast vi träffade hade vi en hel sommar att surra igen så det blev inte så mycket planering om vi säger så... Hehe! Nu har vi större koll iallafall och har bl.a. köpt biljetter till London Eye! Iiih!
 
Veckan är i övrigt lugn, höll jag på skriva. Inte på jobbfronten, där är det kaos. haha! Men i privatlivet så att säga. Har haft små ont i halsen sedan helgen så skippar träningen. Har tagit mig någon långpromenad iallafall och valt cykel till jobbet istället för buss. Annars igår köpte vi (jeppe) bil som även jag kan köra, hehe! Känns toppen, drar typ en fjärdedel bränsle motför förra och är relativt ny -14 och så börjar min babe sin första dag på det nya jobbet också. Spännande!
 
Helgen? Imorgon fredag är jag ledig och har bokat in tvätttid, även en skräckis är bokad på Bio imorgonkväll med Jeppe och John. Lördag och söndag jobbar jag, thank god. Annars hade jag varit såå rastlös och taggad över London så jag inte hade kunnat slappna av.
 
Nuuuuu ska jag äta lite frukost och sedan rulla vidare mot jobbet. Pussar på er!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp