Välbehövlig helg

Vilken välbehövlig helg. Jag vet inte riktigt var jag ska börja skriva och hur mycket jag vill öppna upp mig men helgen har iallafall varit toppen och precis vad jag behövde!

Helgen var som sagt precis vad jag behövde. Lugn och ro för min stressade själ. Vi har ätit gott, sovit länge, gått på en mysig promenad ute i skogen, haft turnering i couronne, haft över Olivia för lite skitsnack och såklart myst med mina föräldrar.
 
Söndag är en typisk städdag för oss men då jag i veckan samt förra veckan haft kontrollbehov utan dess like har jag hunnit städa och sortera i ALLA lådor och skåp hemma, samt gjort bort den vanliga städningen så idag har vi bara fått ta det lugnt. Vi kom hem till stan vid tre efter veckohandling, sedan har jag gjort bort lite planering medans hjärtat sovit en stund (han jobbar natt i idag/veckan) innan vi köpte med oss kinamat hem och såg framför en Disneyfilm..
 
Nu dricker jag oboy, äter clementiner och ser på Friends With Benefits. Funderar lite på om jag ska våga, eller snarare hitta ord för alla mina tusen känslor jag gått runt och burit på i flera veckor. 21-års kris? hahaha.. Typ.
 
Jag vill iallafall önska er en trevlig kväll!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp