THIS IS ME

21 bast idag. Vad passar bättre än att jag berättar tio roliga/underliga saker om mig själv för att bjuda på lite extra?
 
♦ Jag måste ha våra kryddor ståendes i storleksordning i kryddskåpet förutom saltet som alltid står på första plats.
 
♦ Som partner och vän är jag nog väldigt givmild. Jag älskar att överraska mina nära och kära, ge det där lilla extra och att alltid hitta på något personlig till personen i fråga. Det brukar sluta i att jag lägger mer pengar på andra än jag faktiskt gör på mig själv varje månad.. Haha
 
♦ Mat är mitt liv. Jag älskar mat. Det står till och med i mitt stjärntecken (skorpion) hur jag har en passion för mat och gärna lyxig mat. Stämmer till 100% och vill inte ens tänka (även om jag vet den bittra sanningen) hur mycket jag spenderar på mat varje månad.
 
♦ Jag är den som stökar ner mest hemma hos oss, men då är jag även den som städar minst 10h i veckan. Förstå om jag bara kunde skippa att lorta ner så mycket? :)
 
♦ För tillfället är jag otroligt stressad över min tillvaro. Ska jag börja plugga? Vad ska jag plugga? OM jag börjar plugga är barnfrågan längre ifrån än vad jag vill. Jag vill även köpa hus. Väljer jag att plugga blir detta väldigt svårt. Väljer jag hus och barn inom en framtid så försvinner plugget mitt i allt detta. Får hjärtklappning bara av att tänka tanken. 21-års kris? Japp. Dags att börja röra om i grytan nu!
 
♦ Jag måste sova i snitt 10h per natt för att kunna funka som en normal människa.
 
♦ Min absoluta favoritfilm är Walk The Line som är en biografi av Johnny Cash. En artist jag aldrig lyssnar på i vanliga fall men filmen har jag sett minst 20 gånger. Den är 2,5 h lång också. Haha udda
 
♦ Som flickvän vill jag bli otroligt bortskämd. Lyckas karl´n? Japp. Frukost på säng, blommor, fina meddelanden och det där lilla extra. Jag slutar aldrig förvånas♥ När jag fyller år så vill jag bli sådär superduper bortskämd. Det är min dag och jag vill bli lika bortskämd såsom jag skämmer bort Jeppe på sin födelsedag. Fair?
 
♦ Om jag någongång gifter mig så lär det förmodligen inte bli ett klassisk kyrkbröllop med fest. Av den anledning att jag är såååå bööölig av mig och skulle gråta förmodligen en vecka innan, under och en vecka efter. Samt att jag skulle vilja att bröllopet var extraordinärt och mitt drömbröllop lär vi aldrig ha råd med :) Skulle vi gifta oss så är planen nu, att vi tar med oss familjen utomlands för en snabb vigsel och så umgås vi med våra närmsta! ♥
 
♦ Jag har ett sjukligt behov när det kommer till framför allt produkter, att jag ALLTID köper på mig produkter så jag har extra hemma OM eller NÄR det tar slut så har jag oftast en eller två uppsättningar av denna så det bara är att byta. Det hade varit katastrof om en produkt hade varit slut och jag inte hade någon ny att öppna. Kontrollbehov? Ja. Sjukt beteende? Ja. Dyrt? hahahaha......
 
GRATTIS TILL MIG!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp