INTERIOR

För någon vecka sedan tog vi tummen ur och tog på oss litet projekt vi länge skjutit på. I början av flytten (två år sedan) köpte vi en begagnad bäddsoffa från Blocket och den har så länge fått duga. Bara av en liten ide så hade vi 6 dagar senare köpt hem en ny bäddsoffa, kuddar, plädar, skåp, lampor och diverse piff och inredning. Ofta när jag får en ide så kör jag all in och har inte tålamod att vänta, utan vill helst att allt redan ska ha varit gjort.
 
Vad tycker ni? Jag älskar det. Mer förvaring, vilket vi saknat och nu har vi dessutom för mycket. Ännu mer piff, läshörna för mig och så allra viktigast, en normal bäddsoffa som faktiskt är skön att sova på för våra gäster. :)
 
FÖRE: (om ni bortser från lådorna. JA, det har alltså varit helt tomt förutom lilla soffan! ps. mobilbilder)
 
 
 EFTER:
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Linda:

Vad fint det blev. :D

#2 - - Ida - foto & häst:

så snyggt!!

Svar: Tack snälla! :) Jag är supernöjd :)
Ida Persson

Upp