Babes!

Babes! Wazzup? Onsdag, lediga och trötta onsdag! Imorse fick jag mig ingen sovmorgon utan var uppe innan åtta för att få nya naglar. Visar såklart senare.. (har inte ens visat mina förra även om jag haft bilder, hehe) Efter jag fått naglarna gjorda sprang jag iväg på bolaget för att köpa lite bubbel och så tog jag bussen till Ica för att handla resterande till lördagens middagsbjudning.
 
Klockan tolv hade jag tvätttid så slängde in tvätt i maskinen och tog mig ut på en 45minuters löptur. Magiskt! Hade det inte varit för solen hade jag aldrig! orkat mig ut. Har haft en otrolig dipp nu på träningen på en månad pga resande, sjukdomar och stress. Så var sååå skönt att komma ut på en sväng. Sen är jag så imponerad över hur lätt det kändes att löpa, som om jag aldrig slutat. Fantastiskt!
 
Efter det blev det inte många knop gjorda. Knappt så jag tog mig från soffan ner till tvättstugan! Vid fem var jag så galet trött så jag tog en "liten" PN på två timmar. Middagen stod klar halv nio, precis samma sekund som hjärtat åkte iväg på jobbet.
 
Nu väntas jobb torsdag till lördag. På fredag har jag och Victoria bokat bord på Invito och så på lördag har jag bjudit hem Elin på middag! Annars vill jag önska er (lite tidigt) en trevlig helg!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp