VECKA 43

Veckan som varit har flugit iväg och har varken haft tid att hinna med bloggen eller träning. Men I'm back! Förra veckan var jag på grundkurs för Clarins två dagar och jobbade sedan onsdag till fredag. I fredags mötte jag upp Sandra på Pinchos för lite käk innan vi senare åkte hem till mig för att planera en liten spahelg som vi kommer ta framöver, eller efter nyår rättare sagt. Kommer bli sååå mysigt och jag verkligen längtar.
 
I lördags tog jag sovmorgon och sedan satte jag mig framför spegeln för halloween sminkning. Vid halv ett kom grabbarna förbi för sista piff och vid två var vi hemma hos Anton och Jennie för partaj. Lekar, pizza, tårta och en massa dans bestod kvällen av och strax efter ett landade vi hemma i lägenheten. Söndagen var lugn då vi tog rejääl sovmorgon, städade och as usual veckohandlade. Tog med oss hämtmat från Subway och så såg vi Bad Moms innan Jeppe drog iväg för jobb och jag avslutade veckan med en bra film i sängen. :)
 
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp