Update

Och så var vi återigen i denna paus, men life goes on. Eller hur? Jag får faktiskt skylla på att jag jobbat 9/10 dagar den senaste "veckan". Jag har hunnit julpynta, julbaka, fira första advent, jobbat ett extrapass och något träningspass. Det börjar äntligen bli lite intensivt på jobbet men ack så trött man är! Imorgon jobbar jag till stängning innan jag och Elin drar på Pinchos för lite skitsnack och tapas.
 
På torsdag är jag ledig men tänkte hinna träna, luncha med Tiki samt träffa upp kollegorna för årets sista kurs med Loreal Luxe med lite julpepp. Fredag har jag också turen att vara ledig men då ska jag bara ta det lugnt, kanske tvätta en tvätt eller två. Men annars ta det väldigt passivt. Känns behövligt efter denna veckan. :)
 
Nu ska jag fortsätta se lite Svenska Hollywoodfruar, innan PH och innan sovdags. Tänkte även passa på att skriva några extra tillägg till er så det inte blir helt tomt här inne.
 
Pussar på er!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp