I'M ALIVE

Heeey guys! Ja jag lovar, jag lever! Jag har bara haft fullt upp med livet, haha! Men nu såhär efter två veckor är jag äntligen tillbaka.
 
Haft två superhärliga veckor med en vecka med fyra stycken mördarträningspass där jag nog gick ut lite för hårt och fick otroliga smärtor i kroppen (haha typiskt), varav en vecka med bara ett ynka träningspass. Jag har hunnit anmäla till plugg, hunnit dejta två gånger med sandra, bakat en massa samt i helgen varit iväg på en liten tripp. Samt hunnit se nya "Harry Potter" filmen som var maaaaaaaaaagiskt bra! Se den!
 
Veckan som kommer blir lite tuff, men rolig! Jag jobbar 9/10 dagar, har morgonkurs inplanerat på torsdag samt personalfest på lördag. Men det blir bra det, bara rackarns att träningen ev. inte hinns med. Men aja! Något pass ska man väl kunna klämma in. Nu ska jag krypa till kojs, hjärtat jobbar natt så jag får oturligt nog sova ensam, men å andra sidan hade jag aldrig bloggat om han var hemma heller. Hehe. God natt! ♥
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp