7 november

God kväll på er! Haft en supermysig och välbehövlig helg by my self. Köpte lite karra, en påse chips och så har jag bara degat i soffan efter jobbet och så lagt mig tidigt för att få sova länge. Känns som att jag är i fas igen och börjar känna mig som en normal människa! (Det är dock dags för en detoxperiod snart igen, på tok för mycket gott har det blivit på slutet...)
Jag började denna vecka med en ledig dag. Såååå skönt! Och jag älskar när Jeppe jobbar eftermiddag för då får jag hela eftermiddagarna för mig själv, hehe. Så har tagit sovmorgon till 9, ätit frukost läääänge och sedan krypt ner med Jeppe igen i sängen för att väcka han. Vid halv ett drog jag iväg på gymmet för ett armpass från hell och så spaade jag i flera timmar.. Skillnaden från förra gången då jag inte kunde slappna av till denna gång då jag verkligen inte ville gå därifrån och var sååååå avslappnad. Alltså, vardagslyx och så behövligt!
 
Hem för lite proteinintag, städning och så en låååång dusch med allt tjejigt vad det innebär med skrubb och rakning för att sedan lägga peeling och ansiktsmask medan jag påbörjade en ny bok i min myshörna. Nuu ser jag på MTW Music Awards innan PH och sedan blir det god natt för min del!
 
Veckan är i övrigt rätt lugn. Jobb såklart, morgonkurs med Rituals och så hämtar Sandra upp mig på torsdag för lite häng. Det blir bra! Nuu ska jag fortsätta glo i tvskärmen. Puss!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Ellen:

Åh vad fin du är! Älskar ditt smink också!

Svar: Men tack snälla du! :) Tack!
Ida Persson

Upp