TUESDAY

 Heeeej! Litet oplanerat uppbrott från bloggen men heej! Haft en bra vecka? Jag har haft så fullt upp att jag helt glömt bort att datorn och bloggen finns. Å andra sidan har det varit rätt skönt.. ;) Vad har hänt då? Jag har jobbat onsdag-lördag. Har hunnit med en mysig AW kurs igår med Loreal Luxe, och så födelsedagsfirade i lördags för fina Nina!
 
Imorgon är det 1a juni och jag kickstartar sommaren med jobb 10.30-19.05 innan jag möter upp Tiki för en middag på båten. Åååh det har varit såå fint väder och jag är sugen på en drink. Passar ypperligt för mig då jag är ledig torsdag och avslutar vår sockerdiet. Hur bra? På torsdag tänkte jag hinna med ett träningspass, lunchdejt med Sandra och såå massa catchup! Annars är planeringen för sommaren i full gång. Önskar man hade begränsat med pengar då jag vill göra så mycket, OCH ska iväg till London. Hehe... Vi får se hur det urartar sig helt enkelt!

Slänger med fyra mobilbilder i inlägget.. Inte bästa kvaliten på bilder men ;) Puss!
 
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp