Tisdag

Tisdag, du härliga lediga tisdag. Igår stämplade jag ut 16.00 från jobbet och skyndade mig hem. Slängde i två tvättar och skyndade oss vidare för veckohandling. Kvällen bestod annars av att springa upp och ner till tvättstugan, tvätta och vika.
 
Imorse ringde larmet 9.00 för att möta upp Elin för lite span på stan (egentligen ett träningspass hehe ;)), trampade hem på cykeln, slängde i mig lite lunch och sedan kom Jeppes syrra förbi då jag skulle provsminka och testa hennes bröllopsfrisyr! Tre timmar senare var jag klar! Sedan dess har jag bara myst med Jeppe och snart väntar sängen igen. Kl 8 imorgon har jag ÄNTLIGEN nageltid. Två naglar som är helt av och två andra naglar som är trasig. Jag får dock skylla mig själv som inte filar ner dem och är lite vårdslös hehe. Men ska bli skönt med nya naglar iallafall!
 
Sedan tänkte jag dra en sväng förbi Ica, inhandla lite saknade ingredienser till lite bakning och sedan hinna med ett längre träningspass och så kanske lite spa på det.. Låter bra va? :)
 
Bjussar på två bättre bilder från lördagens festmakeup! Blev lite väl mycket contouring speciellt i pannan men tack och lov hade jag utsläppt under kvällen så det syntes inte, hehe ;)
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Livet i San Francisco:

Vilken fin makeup du har! Jätte fint!

Svar: tusen tack! ☺ ha en fin dag!
Ida Persson

Upp