29 Mars

Heeeey Guys! Påskhelgen är över och vi är hemma. Vi har dock dragit på oss en förkylning båda två men krigar igenom jobbet med halstabletter och nässpray. Efter jobbet gick jag på apoteket och blev 500 kr fattigare (ångest), men känner inte riktigt att jag har tid att vara sjuk. Köpte med mig några liter glass och chokladmjölk så jag ska frossa ikväll.
 
Helgen har varit toppen! Ätit en massa godis, åkt slalom, hängt på afterski, fiskat, ätit gott, druckit gott och sovit några timmar förlite. Haft bästa hänget med familjen och det är då jag mår som bäst.
 
Nu ska jag gå och mixa en milkshake medan jag inväntar jeppe som kommer hem vid elva. Imorgon väntar sovmorgon då jag flyttade fram min nageltid till friskare tider, hehe! Puss
 
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - issa:

fin du är :D

Svar: Men tack snälla du! :)
Ida Persson

Upp