Tisdag

God kväll, idag slog jag åter till på en dator. Bara att denna gången var den fyrdubbelt så dyr. Haha! Än så länge är jag jättenöjd med den och jag märker hur det är stor skillnad motför den datorn jag köpte och så lämnade igen. Denna har jag dock inget 30-dagars köp på så den måste helt enkelt vara bra. Stod och valde mellan en vit eller roseguld meeeen jag hade bestämt mig innan för en vit. Den är så fin! Redan nu känner jag att jag kan släppa den gamla datorn (vilket jag inte kunde förra gången) så magkänslan är bra. Har rensat bort alla bilder, all historik så att den andra är helt clean. Från och med nu fungerar den som en musik & film dator!
 
Annars har jag brorsan här på besök och Jeppe som har gått och lagt sig då han jobbar förmiddag i veckan. Hur som så är mina lediga dagar slut. Fick till ett grymt bra gympass igår och mitt konditionspass idag var fan elitnivå. Haha, kanske inte riktigt men en timmes löpning där det flöt på sååå bra, lätta steg och lätt andning och så avslutade jag med 20min cykel. Dock är jag helt slut nu och på något sätt känns det skönt att återgå till vardagen.
 
Imorgon jobbar jag 07.30-15, rean startar så vi öppnar en timme tidigare! Samt att vi kl 17.30 är bjuden på en helkväll med Maxfactor. Känns superlyxigt! På torsdag har vi morgonkurs med Biotherm innan jobb några timmar. Sedan möter jag upp babe för en middag på Båten om vädret tillåter och så har vi bokat bio. Mys!♥
 
Nu tänkte jag avsluta detta längre inlägg, haha jag älskar hur lätt nya datorn är att skriva på och hur inspirationen bara flödar. God natt på er!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Lisette Kepp:

Vad är det för dator? Jag älskar verkligen när man fått hem någon ny teknik i hemmet. Man kan inte sluta titta eller känna på den. Jag har fortfarande kvar min mac-dator, den är till åren men jag minns när jag fick den..oj vad jag inte kunde släppa den.

Svar: En Asus! var sjukt sugen på en macdator men när jag kör Android på telefon ville jag köra "samma". tänkte lägga ut senare om datorn ☺ haha absolut! visst är det så! ha en fin dag! ;) :)
Ida Persson

Upp