SJU OCH ETT HALVT ÅR

Att aldrig ta varandra för givet, att alltid våga lita på att varandras val är de bästa för varandra. Stötta varandra i vått och torrt, även om du kanske inte helhjärtat är med på noterna. Att komma ihåg att prata med varandra även om det känns tungt och att älska varandra för vad den personen är.
 
Jag och Jesper är det paret som aldrig kan låta bli varandra. Vare sig vi ligger i soffan, går i en trappa eller sitter i bilen. Små rörelser, hålla hand och kyssar. Säga ord som värmer. Alla förhållanden har up´s and down´s och även fast jag har i det stora hela det förhållande jag faktiskt drömmer om så självklart finns det problem och missförstånd. Men vad gör det? Det är just DET som får en att utvecklas, får en att kanske till och med kämpa i förhållandet. Jag älskar att vi lever i ett förhållande av nyfikenhet, överraskningar och en enorm värme & glädje. Jag är så tacksam för det livet jag lever med dig och jag längtar till vår framtid, tack för att du gör att jag lever på rosa moln!♥
 
Igår övertalade jag Jesper att komma hem och äta middag, strax innan åtta snubblade han in och ovetandes om att en trerättersmiddag väntade. Ovetandes var jag då han kom in med en bukett röda rosor.. Vi åt en fantastisk middag med en underbar efterrätt. Sedan såg vi sista delen av Twilight (sett alla filmer från i tisdags på tv) innan vi dateade kudden. Imorse tog vi en lååång sovmorgon tillsammans, låg och snoozade innan vi klev upp efter 12. Dagen har varit lugn och det har varit så skönt! Inte nog med det så firar vi idag 7,5 år. Galet hur fort tiden går. Tack för att du fögyller mitt liv. Jag älskar dig!
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Lisette Kepp:

stort grattis till er!

Svar: Tack Snälla du ☺
Ida Persson

Upp