NEW IN

Godkväll! Jag är sjuukt trött så tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, annars är jag rädd att det blir rätt lugnt här i helgen. Kicks har just nu 15% på alla produkter via hemsidan och jag passar på att  bunkra upp med favoriter jag absolut inte kan leva utan.

En ny borste till min Clinique Sonic, denna skulle varit köpt för ett halvår sedan men bättre sent än aldrig. Right? Min absoluta favorit concealer, mascara och ansiktsvatten. Denna gång blir tredje gången jag fyller på med dessa produkter. Bara det borde beskriva hur bra de är :) En ny ögonskuggsprimer från Nyx. Har kört på denna tidigare, och trots att min absoluta favorit är YSL så får man ibland tänka på plånboken och så ny bryngel från Loreal som jag har hört så mycket gott om! :) En pump till foundation, en eyeliner och ett fransserum fick även följa med beställningen.
 
Det har blivit gaaalet mycket shopping på senaste tiden, är detta något ni vill se mer av? Droppa en kommentar nedan!
 
Puss på er! Ni får ha en fantastisk midsommar! ♥♥♥♥
 
 
New in
 
New in by ida-persson featuring mineral cosmetics

Shopping | |
#1 - - Anonym:

Jaaaa, handla mer! Sånt är såå spännande! 😄

Svar: hahhaha! handla jag mer så blir jag nog pank 😅 men jag kan absolut visa vad jag handlat! hahahha 😚
Ida Persson

Upp