Mysfrukost

Hello Guys! Tredje gången jag skriver om detta inlägg. Haha, here we go!
Wazzup?? En jobbhelg har passerat och en lugn helg på hemmafront också. I lördagskväll körde jag ett efterlängtad intervallpass så är lagomt mör i kroppen nu. Skönt! Igårkväll började det dock krypa i kroppen, Jeppe var iväg med sin mor och mostrar och jag var såååå less på att vara ensam, haha. Ångesten över att hjärtat jobbar till 00 varje dag denna veckan och jag kommer knappt hinna prata med honom gör inte saken bättre.
 
MEN imorse när jag väl var ledig tog vi en lååång sovmorgon tillsammans. (till elva, dog när jag vaknade) och sedan dukade vi upp för en mysig frukost. Proppmätt la jag mig på massagebänken och fick en välbehövd massage innan han en stund senare for iväg på jobbet.
 
Annars har dagen varit lugn. Jag har som vanligt städat lägenheten, lagat mat och så haft Marcus här på besök! Normalt sätt på mina lediga dagar så kör jag alltid ett träningspass men suget var på 0 idag och då jag tränade ett extrapass förra veckan så kände jag att jag lika gärna kunde skippa det idag. Hehe
 
Nu ska jag skära mig en bit morotskaka och så fortsätta se Navy CIS. Puss!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp