Lista

1. Bästa frukosten?
Hotellfrukost alla dagar i veckan. Om jag är hemma? En låång frukost framför nyhetsmorgon. En kopp välling, litet glas juice, mackor gärna med vindelrökt och avokado, annars ost och marmelad! Ett mellankokt ägg och frukt. Mmmm... Jag älskar frukost. Om det var möjligt skulle jag äta frukost alla mål om dagen, hehe.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig få dricka en drink igen. En vintjej är vad jag är :)

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Superrolig som jag är svarar jag..... Svart!

4. Bästa uppfinningen?
Swish, kanske inte den bästa uppfinningen men en uppfinning som jag tycker är så sjukt bra!

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Spontanitet, att hitta på utan att planera och att må bra i den situationen.

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Jag toklängtar efter barn.. Men namn? Nä, det kommer när det kommer.

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Får Jeppe följa med så lätt, gråter av glädje.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
I och med att jag inte vill på bo i en stad så är det en svår fråga för mig. Hade dock varit sjukt nice att leva i en småstad tex USA, Spanien??

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer få se på TV, utan att tveka!

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Är tyvärr vääldigt dålig på spel då jag alltid förlorar. Jag älskar dock monopol!

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Snickare typ, haha. Eller chaufför!

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Första reaktion: deodorant, men å andra sidan skulle jag inte behöva det på en öde ö. Solskyddsfaktor 50! #fuckcanser

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Två absoluta favoriter är Paula Uribes samt Hugo Rosas blogg. Annars är jag inne på kissies och kenzas varje dag. Annars är det självklart mina vänners bloggar :)

14. Vem känner dig bäst och varför?
Big suprise.. Jeppe! Vi har nog gått igenom en hel del under 8 år. :) hehe

15. Vad står på din shoppinglista till vår/sommar?
Vita jeans och några fina ballerinaskor.

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Jag tränar, gärna en lång löprunda om jeppe är hemma. Vilket han sällan är på helgerna så då hinner jag tänka hemma. hehe

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
En hälsosam kropp både på insidan och utsidan.

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Hm... Har ingen aning om exakt vad. Jag älskar dock ledarrollen alt ekonomi. Min dröm är typ att få vara uppiffad med stram tofs, kjol alt. kavajbyxa samt kavaj. Klyshigt....

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Scrapbooks eller receptböcker. Så kul!!

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Keep u´r head up high. Kör på precis som du gör, hjärtat läker och leder dig till ditt rätta jag.

21. Kakor, chips eller godis?
Asså... Chips och godis. Varannan dag typ.. Chips väger väldigt tugnt idag dock, haha!

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Hata och älska. En till klyscha.

 
Övrigt 2016 | |
Upp