Dags för nytt!

Godkväll på er! Haft en fin helg? Det har jag. Ätit gott, skrattat mycket, tränat, umgåtts med mami och papi, samt Olivia och Viktor. Självklart har Jeppe också varit med på noterna! Två lediga dagar har passerat och så har jag två lediga dagar kvar innan det drar igång med en jobbperiod framtill självaste midsommarafton!
 
Imorgon hade jag tänkt att baka lite, träna såklart samt städa samt att vi får besök av brorsan två nätter också. Jag ska även ta med mig Jeppe för ett datorköp.
 
Alltså SOM jag har velat fram och tillbaka angående dator.. Som ni vet köpte jag hem en i februari som jag senare lämnade tillbaka. Det var ett spontanköp och en dator som var billig. Om vi säger såhär: Det märktes kan jag lova. Problemet jag har nu är i princip: Hur vet man att man köper en bra dator? Och hur mycket bör man lägga? För tillfället så har jag den sjukaste ångeseten och hade bestämt mig för att avvakta till efter sommaren och lagomt till min födelsedag. TILLS jag kommer hem, sitter vid datorn ca två timmar och datorn laddar inte. Vilket resulterade att mitt batteri dött. Helt förståeligt efter 6 år men ändå. Dags för nytt!
 
Nu ska jag borsta tänderna och så lägga mig i sängen för att slumra till en film. Godnatt!
 
Ps. LONDON ÄR FINALLY BOKAT!!!!!! Wiiiiii!!
 
Övrigt 2016 | |
Upp