ASUS Zenbook

Min nya kära dator! Mitt eviga datorletande.. Lagom till studenten (två år sedan) hade jag tankarna på att köpa en ny dator, snål som jag var (eller klok) köpte jag tillbaka skoldatorn. Den har varit en trogen vän i fem år trots att jag förra året kring sommaren också kollade på en ny dator. Inget köp blev av pga beslutsångest. Efter mitt spontanköp i vinter så hade jag bestämt mig för att avvakta till efter sommaren och önska pengar till en dator i present tills...... Min dator en dag inte startar för att batteriet dött. *ångest* Haha sååååå jag kollar runt lite på internet och hittar denna.
 
Den här är så galet lik, eller i princip identisk med den dator jag blev störtförälskad och spontanköpte i februari när det gäller design, färg och vikt. Skillnaden är dock enorm i snabbhet och processor, tack och lov med tanke på priset. :)
 
Jag är sjuuukt nöjd med datorn och var det enda till dag 6. Då den slutade koppla till internet. Jag blev sjukt bitter och kände att "nä fan, är alla datorer bara skit?". Ringde support och fick omformatera datorn och sedan dess har det funkat superbra. Annars? Superlätt och slim, en perfekt surfar/bloggardator och en dator helt i min smak :)
 
För er som undrat så är det en: ASUS Zenbook UX305CA-FB152T
 
 
Shopping | |
#1 - - Ida:

Vrålsöt ju 😊

Svar: Haha, visst är den?! :)
Ida Persson

Upp