SEMESTER

Sååå, då har jag checkat ut från jobbet och hunnit andas några dagar. I torsdags var min sista arbetsdag och jag stämplade ut 19.00. Hade stämt träff med några jobbrudar på Pinchos för drinkar och mat. Perfekt start för semester!
 
I fredags var jag uppe med tuppen och tvättade, packade och städade. När jeppe kom hem från jobbet vid tre så drog vi direkt hem till Selet där vi varit hela helgen. Imorgon åker jag, mamsen och Olivia upp till Piteå innan resterande droppar in under veckan. Sol och bad hoppas jag allra mest på! Men kortspel i mängder, lite shopping och fiske står också ganska högt på önskelistan. Tror det kommer bli toppenmysigt!
 
I piteå stannar vi en vecka, sen blåser jag och Jeppe direkt till Hemavan för fiske med Simon och Jessica. Har inte en blekaste aning hur länge vi stannar men det är just det som gör att det blir extra påtagligt att vi har semester. :)
 
Och med det sagt vill jag önska er en härlig fortsatt juli så hörs vi någon gång i augusti! :) PUSSSS
 
          
 
 
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp