PITEÅ

Heeej! Vi är hemma och mellanlandar någon dag innan vi drar vidare. Viiiilken vecka! Men hur tusan ska jag lyckas summera allt i text? haha...
 
Vi kan ju börja med att säga att vädret varit på utlandsnivå. 23 grader stor sol varje dag 7dagar i sträck. Det har blivit några timmars strandhäng per dag och faktiskt fått lite färg på sig. Annars har vi hunnit träna några timmar, spelat massvis med kortspel, spelat golf samt tennis, skrattat i MÄNGDER. Och druckit oräkneliga antal drinkar. Men det är väl så det ska vara på semestern? haha.
 
Känns otroligt skönt att vara hemma dock, sängarna var inte att leka med kan jag meddela :) Vi (jag) har till och med badat i havet. Som den badkruka jag är trodde jag aldrig det skulle hända men det var galet varmt i vattnet. Annars har vi gått flera rundor på stan och shoppat massor. Och inte kan jag väl glömma att säga att vi sjöng oss hesa till björn rosenström? Såhär två dagar efter har jag fortfarande ont i halsen efter allt skrikande. Haha!
 
Galet kul har vi haft iallafall! Nu ska jag läsa en bok i solen innan Jeppe kommer hem och vi drar på Glassbonden med Ove. Livet alltså! ♥
 
 
Resor | |
Upp