NELLY.COM

Förra lördagen klickade jag hem en massa fint. I början skulle det bara bli en bikini, sedan hittade jag den svarta klänningen nedan på rea som jag hade tänkt att ha i lördags. Och så kom jag på att jag länge velat ha en topp med en djupare ringning och fann dessa plagg. Bodyn som är i mitten beställde jag hem i svart, men visar i beige så ni ser detaljerna. :)
 
Nå, mitt paket hann inte komma i tid till lördagen. (typiskt nelly, har aldrig gått smidigt när man beställt. Tur för dom att dom har ALLT på en och samma sida...) Utan fick hämta ut mitt paket idag. Lite bitter men ändå taggad.
 
SOM jag ÄLSKAR klänningen! Såååå perfekt. Den svarta bodyn är också helt underbar, hade dock fått för mig att det skulle vara knäppning i ringningen ifall man ville, men icket. Får tejpa fast den så inte mina boobs tittar fram! haha! :) Den beiga bodyn var det plagget jag sett mest fram emot och som jag är lite osäker på. Meeen, jag kommer behålla den ändå. Tror att med rätt styling så är den klockren.
 
 
NLY
 
NLY by ida-persson featuring a wrap front top

Shopping | |
Upp