Måndag

Sista veckan innan semester, FYRA dagar kvar! Faaaasen vad skönt! Förra veckan var smått intill kaos. Haha, sjukdomar varje dag och så tog jag på mig några timmar för mycket än vad jag egentligen orkade med. Men, i lördagskväll samlades skönhetstjejerna hemma hos Emilia för lite sommarmys, catchup och sedan utgång. En sådan fantastiskt mysig kväll hade vi! Igår söndag hade jag min efterlängtade lediga dag. Vi åt lunch och drog vidare på Vännäsdagarna för att gå på marknaden. Åt en munk, köpte tunnbröd och for hem till Selet en sväng innan vi åkte tillbaka till stan för veckohandling och filmmys. ♥
 
I veckan jobbar jag tre st 19kvällar och en 18. Många sovmornar men får se hur jag hinner med träningen. Jeppe jobbar iof eftermiddag och kommer inte hem förrän 00.30. But still, man är rätt trött där kl 20 när man kommer hem.
 
Nu blir det frukost och sedan trampa iväg på cykeln! Ha en fin vecka! Puss
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp