COCOA BROWN

Alltså THIS ONE. Ni vet sponsrade inlägg som kommer upp på FB som man normalt sätt ignorerar?? Det här var ett av dem där jag faktiskt blev såld. Beställde hem samma kväll och har längtat efter att testa denna. Slutresultatet skulle bli som jag säger, "augustibrun".
 
Förra veckan testade jag första gången, duschade av färgen efter en timme eftersom det är så man använder produkten. ALL färg bara duschas av mig. Suuuperbesviken var jag lika blek igen..
 
Igår gav jag den en andra chans och lät den ligga över natten. WOW, sååå snygg! Hade dock precis bytt till vita påslakan så sov i pyjamas men nacken och fötterna/anklarna låg obeskyddade, men iiinga fläckar alls. Efter en dusch idag sitter all färg kvar! Absolut, överflödig färg duschades av men min "tan" är kvar. THANK GOD att jag hittat denna! Då kan man vara sommarsnygg året om.
 
 
Shopping | |
Upp