THE CALL

Hallå! Jag och mina söndagsinlägg.. Aja, jag uppdaterar ju iallafall ;) Jobbhelgen har gått grymt fort trots att jag varit grymt sliten och trött! I fredags fick jag till ett grymt intervallpass men var sååå sliten när jag kom hem. Gick och la mig strax efter tio och vaknade upp såååå trött. Igår efter sju timmars jobb (lönehelg) så mötte jag upp Jeppe och Sebbe för kinabuffe. Åkte hem, tog en PN i hopp om att min huvudvärk skulle ge med sig men vaknade strax innan åtta när grabbarna drog. Tog ett glas vin, kollade på mello och så gick jag och la mig igen.
 
Imorse vaknade jag, efter 12h sömn. Utvilad! Men efter ett arbetspass är huvudvärken tillbaka igen. Är grymt stel i nacken och fuskade lite med strechingen i fredags så anar att det är därför. Får skylla mig själv helt enkelt ;)
 
Nuuuuu ska jag avsluta detta inlägg, ser en GALET spännande film på TV och passade på att skriva i reklamen. Om vi säger såhär, de som känner mig vet att jag aldrig kan se en film utan att bli uttråkad och behöva göra ngt annat.. Jag sitter fastklitrad från minut 1. The Call! Seee den! Baiiiiiii
 
EDIT: filmen är DOCK sjukt vidrig i slutet så är ni känslig bör ni ej se den..... Åtminstone inte ensam som jag.... *dör*
 
 
Övrigt 2016 | |
#1 - - Linn:

HAHA, jag såg den filmen igår också, ENSAM. Och jag var tvungen att sova med lampan tänd xD Men den var riktigt bra!

Svar: Hahaha! Jag var tvungen att se en kärleksfilm innan jag sov... hahahahah
Ida Persson

Upp