Jobbhelg

God kväll! Härlig dag! I och med att jag i tisdags vaknade upp sjuk, på min lediga dag och allt.. Plus att jag jobbade extra igår på min egentliga lediga dag så lyckades jag deala till mig om att få börja två timmar tidigare idag och så få gå hem två timmar tidigare än mitt schema. Så kl 14.00 slutade jag idag! Galet! Känns som att jag aldrig varit på jobbet hehe... Förkylningen verkar ha gett sig. Thank God mitt självförsvar! 9/10 gånger är det toppen! *pepparpeppar*
 
Så jag tänkte starta min jobbhelg med ett träningspass imorgon. I övrigt blir helgen lugn då Jeppe är iväg och fiskar och jag jobbar. Vill försöka knåpa ihop några träningstimmar som jag nu gått miste om i veckan, skippar nog även sockret då jag varit väldigt duktig på att äta socker i veckan. (rackarns...) Trots det så känner jag inte alls samma sug.. Det är bara det att vi haft en godispåse hemma och det har åkt med lite godis varje dag. Skärpning! Nästa vecka drar vi in på sockret igen! Tack och lov har i princip hela mitt sug avtagit och jag har faktiskt ett flertal gånger valt frukt/knäckebröd när det funnits semlor och sött i närheten. Grymt va?
 
Annars då? Ny dator och nya hörlurar, då var jag ju tvungen att skaffa en ny bloggdesign. Jag håller dock på att bli galen för det går inte riktigt som jag tänkt mig. Får fixa detta senare men än så länge får den duga.. Visst känns det fräsht med lite vår färg?? Woop! Bjussar på en till instagrambild då det ännu inte finns några bilder på min dator...
 
Ha en trevlig helg!
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp