Fifty shades of prints

Ni vet när garderoben ekar? När man (faktiskt) inte köpt kläder på flera flera månader.. När allt känns gammalt, tråkigt och man inte har pengar?
 
Det var den stora anledningen till varför jag härom veckan beställde hem 13 artiklar från H&M. Det råkade även vara 20%, woopp! Med mig hem, som även fick åka tillbaka var två par byxor, en stickad tröja samt en spetsbody som var så galet snygg! Men hade typ aa i bhkupa, haha ilandsproblem.
 
Här nedanför har ni sex stycken godingar jag behöll, annars inhandlade jag även en tokmysig pyjamas samt minionssockar som är sååå fina! Favoriten? Sporthoodien som sitter som gjutet eller negligebodyn som jag tycker är sååå fin. Annars ser ni mig i svartvitt och mönster. Lagomt vårigt, eller hur? Not.
 
Nöjd med mina fynd iallafall, perfekta jobbtröjorna. Nu är jag bara på jakt efter ett par svarta jeans som varken blir urtvättad efter tredje tvätten samt sitter snyggt över rumpestumpen. Några förslag?
 
 
Shopping | |
Upp