8 Februari

Måndagkväll, men som känns som söndag.. Är dock så otroligt skönt att få börja veckan med en ledig dag! Sagt det tidigare och säger det igen. Helgen blev lugn, fick till några grymt bra pass och är inne på fjärde dagen i rad idag. Så imorgon blir det vila! Har haft sådan hemskt träninsvärk så känns skönt att få slappa lite, dock så blir man extra peppad då man äntligen börjar se resultat!
 
Annars? Designen driver mig till vansinne och vet ej riktigt vad jag ska hitta på... Haha, om man ändå hade ambition, inspiration och kunskap till att göra en egen. Men nä, jag tänker inte ens försöka! Någon som känner sig manad??
 
Nu väntar jobb fem dagar och så får jag vara ledig med mitt hjärta på Alla hjärtans dag. Ännu inga bestämda planer men vi klurar på en trerätters middag hemma. Puss på´re!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp