Långhelg

Förra veckan gick så galet fort.. I onsdags efter jobbet hade jag och Elin bokat bord på Pinchos för mat och skitsnack. Supermysigt verkligen! I torsdags så mötte jag upp en efterlängtad Emelie för frukost/lunch på stan och så timmar av snack. Har inte träffat människan på typ sju månader, helt galet. Så vi hade typ ett halvt liv att gå igenom, hehe! I torsdagskväll var skönhetsgänget +2 inbjudna till Loreal Luxe Luxeflixkväll. Middag, lite inspiration och hem åkte jag med en superfin julklapp.. (som jag såklart inte kunde hålla mig från att öppna...)
 
I fredags var både jag och Jeppe ledig så vi tog lååång sovmorgon till halv tolv innan vi gjorde lite ärenden på stan och så åkte hem för en snabbvisit. I lördags stod jobb på schemat, på kvällen åkte jag iväg till Sissi för bubbel med några kollegor och så avslutade vi kvällen på O'learys för bowling och lite dans. En lördagkväll helt i min smak! Har ni haft en fin helg?
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp