ÅRSRESUME DEL 2

MAJ: Efter vinterbleka hyn så fuskade jag med brunutansol för att se lite mer levande ut, hade två såååå roliga utekvällar med mina tjejer från jobbet, köpte hem fransar (wispies har inte gått att köpa sen i juni så tack och lov att jag köpte hem ett gäng...) Hann middagsdejta med Jeppe coh även tapasdejta med Tiki.
 
 
JUNI: Starta juni med en brakfrukost med mitt hjärta och vi hann även med en trerättersmiddag tillsammans. Vi gjorde även om i vardagsrummet där vi köpte en ny tv-möbel för att jag hade hittat ett par glas jag var tvungen att ha.. (hahahah) Vi firade en fantastiskt mysig midsommar i Selet med skönsång till gryning.
 
 
JULI: Juli och semestermånad! Världens bästa semester hade jag! Först glassade vi i Piteå en vecka med mami, papi och Olivia, efter några dagar hängde några goda vänner på, och så till helgen kom även Chrille och Jenny förbi. Vi hade stråååålande sol varenda dag, vi åt gott, skrattade tills vi grät, tränade och drack massor med olika drinkar. Efter en vecka med lyx så åkte jag och Jeppe vidare till Hemavan där vi mötte upp Jessica och Simon. Traskade upp på fjället där vi hängde i fyra dagar med fiske och fjällvandring. Juli var nog årets bästa månad!
 
 
AUGUSTI: Semestern pågick enda in i halva augusti men var lite lugnare. Vi körde ett race på Boda Borg med ett gäng vänner, andra veckan på jobbet åkte jag iväg till Stockholm för två dagar på Loreal Konferans. Hotellnatt, kurs och så avslutade vi första dagen med en galen trerättersmiddag. Med mig hem fick jag en fin goodiebag samt en Lancome kostym. Massor med kräftor åts även under Augusti.. Haha...
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp