ÅRSRESUME DEL 1

JANUARI: När jag kollar igenom bilderna från januari 2016 så känns det såååå långt bort. "Var det verkligen iår?" Jag kickstartade iallafall året med en sockerdiet som gick sjukt bra, höll faktiskt i kosten hela våren. Fotade även årets sista glossybox i januari. Förutom det hade jag ett fantastiskt nyår, såg bio med mitt hjärta, åt vegetarisk mat (vilket aldrig händer) och drack olika drinkar med Emelie x2. Rockade röda läppar gjorde jag också...
 
 
FEBRUARI: Bjöd hem Sandra för middag och catchup, hade en suuupermysig alla hjärtansdag med min sambo med trerättersmiddag, mina föräldrar var i stan och skulle precis äta så vi bjöd in dom också för lite käk. Elise gjorde bland dom snyggaste naglarna jag haft, samt att jag shoppade en hel del i februari också..
 
 
MARS: En lugn månad om man kollar tillbaka på alla bilder.. Shoppingen höll i sig där jag bl.a. klickade hem denna goding. En produkt som inte blivit någon favorit förutom nu på senaste tiden, haha! Hann också med några kvällskurser och en trevlig kväll med kollegorna. En tripp till fjällen för att umgås lite med brorsan, en allergireaktion på brynfärg där mitt bryn var uppsvällt (galet mkt) i fem dagar och så extrajaobbade jag lite åt Loreal..
 
 
APRIL: I april hängde vi extra mycket med Olivia och Viktor, jag och Sandra bestämde att vi skulle åka till london och kollade lite på hotell innan vi i juni bokade. Vi firade även Jeppes födelsedag med middag på Olearys och under helgen åkte vi hem till mamsen och papsen för lite fiskning och god mat.
 
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp