The fall

Det är otroligt mycket som händer i höst och egentligen, hösten har knappt börjat och jag har redan nu dom sju närmsta veckorna i princip fullplanerade. Jag kan faktiskt säga att det stressar mig redan nu. Men jag vet att det kommer gå så otroligt fort och tack och lov är det bara roliga saker som händer.
 
Om cirkus en vecka drar jag iväg till Stockholm två dagar för att gå på Loreal Luxe konferans, veckan efter det är det inspirationskväll med dofter, veckorna därefter har jag ca 3 kurser till inbokade (och de flesta inbjudningarna har knappt hunnit trilla in än), bröllop där jag även sminkar och fixar brudens hår, dop och sist men absolut inte minst. London!! Sen efter min födelsedag drar julen igång i butik. Haha puuhh.. Blir slut jag bara tänker på det, och min semester är faktiskt inte ens officiellt slut (har några få timmar kvar) och jag stressar upp mig över allt som händer fram till jul.. Härliga tider. Antar att det kommer släppa när man väl är inne i det, för mig brukar det åtminstone göra det :)
 
Inte nog med att det händer en massa på jobbet och resor, i höst tänkte jag försöka mig på ännu mer träning. Eller mer och mer blir nog svårt då jag kör ca fyra pass i veckan men mer fokus på träningen. Jag hade en grym period mellan nov-mars då jag mådde otroligt bra och kände att träningen gav mig både energi och lycka och det är vad jag har för mål nu också. Skillnaden denna gång är att jag har tillgång till gym vilket jag inte hade förrän november förra året. Lets go!
 
Och för att kunna hantera all stress och så inte Jeppe blir galen på mig så är det rätt skönt att få avreagera sig på något sätt. Right? ;)
 
Har ni något roligt planerat i höst? Tell me! :)
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp