Spa kväll

Hade en fantastisk kväll igår! Vid fyra stämplade jag ut från jobbet och mötte upp Elin för att ta bussen till Iksu Spa. Vi körde en helkväll! Vi startade med en timmes träning, fokus rumpa och mage. Efter det beställde vi in toast till middag, senare låg vi någon timme i plurret innan det var dags för 70minuter YinYoga. Lagomt mör i kroppen efteråt beställde vi in ost och kex-bricka och satte oss i solrummet för att bara snacka och äta gott i en timme.. Strax efter 22 kom jag innanför dörrarna och gick i princip direkt och la mig.
 
Fantastisk kväll och man känner verkligen hur kroppen behöver andas och bara ta det lugnt och slappna av. Idag njuter jag av träningsvärk i låren och rumpan och så ska jag alldeles strax bege mig på jobbet.. 13.00-19.00. Helt ok arbetspass! Ha en fin dag!
 
 
Övrigt 2016 | |
Upp